ην Πέμπτη 8 Μαΐου 2014 και ώρα 10:45, αεροσκάφος A-7E της 116ΠΜ/336Μ κατά την εκτέλεση εκπαιδευτικής πτήσης διείσδυσης και αποφυγής εχθρικής αεράμυνας σε πολύ χαμηλό ύψος (ΠΧΠ), στην περιοχή Λάδωνας στην Πελοπόννησο στην Αρκαδία απώλεσε τμήμα του καλύμματος UHF-IFF κεραίας της ουραίας κάθετης σταθερής πτέρυγας, κατόπιν πρόσκρουσης σε καλώδια υψηλής τάσεως της ΔΕH
Το συμβάν θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρό καθώς η πτήση σε προφίλ παρακολούθησης εδαφικού ανάγλυφου θεωρείται από τις πλέον επικίνδυνες. Για λίγα μόνο μέτρα σύγκρουση με τα καλώδια θα απέβαινε μοιραία.
Όλες οι Μοίρες που πραγματοποιούν διεισδύσεις πολύ χαμηλού ύψους παρακολουθησης αναγλύφου (340Μ F-16 block 52+, 338Μ F-4E AUP, 336Μ A-7E, 347Μ F--16 block 50) έχουν χάρτες ενημερωμένους με τις θέσεις των πυλώνων υψηλής τάσης σε όλη την Ελλάδα και ΄όχι μόνο.
Το ερώτημα επομένως γιατί το προφίλ της συγκεκριμένης πτήσης έφερε το αεροσκάφος να περάσει στην περιοχή όπου υπήρχαν πυλώνες πρέπει να απαντηθεί.
Τα αίτια του συμβάντος διερευνώνται από αρμόδια επιτροπή που συστάθηκε από το Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας.
 Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας ενημερώθηκε άμεσα για το συμβάν από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας και έδωσε εντολή για συγκέντρωση των Διοικητών των Μειζόνων Σχηματισμών και των Μονάδων αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας για να τους επισημανθούν θέματα που αφορούν στην τήρηση των κανόνων ασφάλειας και επίβλεψης πτήσεων.
πηγη... defencenet.gr

Advertisement

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top