ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΛΑΔΑ -ΝΑΝΤΙΑ ΑΓΓΕΛΕΤΟΥ. .
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.......ΜΟΥΣΙΚΗ..ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ


ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΛΑΔΑ


Ακούστε με εσεις που με προδώσατε
Με λενε Ελλαδα, μα ποτε μου δεν πεθαίνω
Με πολεμάτε με μανία με πληγώνετε
Μα εχω δύναμη ακόμα και ανασαίνω

Την ιστορία μου χτυπάτε μα δεν χανετε
Ειναι η ρίζες της βαθιές και προχωράνε
Όσο εσεις θα προσπαθείτε να τις κόψετε
Αυτες θα μπαίνουν πιο βαθια αιώνες θα μετράνε

Ακούστε με εσεις που με πληγώσατε
Τα ήθη μου ποτε δεν τα πουλάω
Ελευθερία θα γράφω με το αίμα μου
Και με φτερά του αετού στα ύψη θα πετάω

Εσεις που με αγαπατε μη λυπόσαστε
Μη κλαιτε δεν ταιριαζει στην φυλή μας
Και αν με μανία μας χτυπούν Αντέχει
Αντέχει το ατσάλινο κορμί μας

Εσεις που με αγαπατε μη φοβόσαστε
Τραβάτε με το βήμα το γενναίο
Και το μαχαίρι που θα μπαινει στην καρδια
Πρώτο δεν θαναι ουτε και το τελευταίο






ΚΟΙΝΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ .... ΣΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ.

Advertisement

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top