Ασκήσεις βίαιης διάβασης υδάτινοω κωλύματος στις οποίες
χρησιμοποιήθηκαν όλα τα τελευταία συστήματα γεφύρωσης του ποταμού Εβρου
και εδραίωσης προγεφυρώματος στην δυτική όχθη του, εκτέλεσαν τις
τελευταίες ημέρς ο τουρκικός Στρατός στην ανατολική Θράκη.
Στις ασκήσεις ξεχώρισε η χρήση ελαστικών λέμβων εφόδου για ταχεία μεταφορά προσωπικού, ενώ για πρώτη φορά, φωτογραφήθηκαν τουρκικά ΤΟΜΑ AIFV (φωτό) να εισέρχονται στο νερό και να οδεύουν με ταχύτητα προς την δυτική όχθη. Οι ασκήσεις έγιναν κατά το μεγαλύτερο μέρος τους στην εξέχουσα του Κάραγατς, εκεί που ο ποταμός Εβρος και στις δύο όχθες του αποτελεί τουρκικό έδαφος.
Χρησιμοποιήθηκαν αμφίβιες αυτοκινούμενες γέφυρες SAMUR μεταφοράς βαρέων οχημάτων (μεταφερόμενο βάρος 70 τόνοι) καθώς 52 από αυτές ενέταξε ο τουρκικός Στρατός στο δυναμικό του πρόσφατα, μερικές από τα 36 γεφυροφόρα άρματα τύπου LEGUAN κλάσης 70 τόνων, με άνοιγμα γέφυρας 24 μέτρα, 12 αμφίβιοι προωθητές γαίων τύπου AZMIM, (φωτό) νπου έχουν ως αποστολή την διαμόρφωση του χώρου όπου θα πραγματοποιηθεί η διάβαση.
Επίσης ορισμένα από τα 40 συστήματα βαρέων ακτοδρόμων τύπου HGMS κλάσης 80 τόνων και μήκους 50 μέτρων, τα οποία χρησιμοποιούνται για την διέλευση οχημάτων από λασπώδη, ελώδη και λασπώδη εδάφη.
Στην άσκηση από πλευράς μηχανικού,συμμετείχαν ειδικές δυνάμεις του τουρκικού Στρατού.
Δείτε τις πολύ χαρακτηριστικές χωρογραφίες που δείχνουν το μέλλον που έρχεται με ταχύτητα ... τρένου.
Kάτω: Αμφίβιοι προωθητές γαίων τύπου AZMIM
Aρμα μάχης LEO1A3 μεταφέρεται με ακτόδρομο HGMS.
Kάτω: Και μία εικόνα την οποία είχαμε συνηθίσει σε ασκήσεις αποβάσεων στα νησιά: Επιθετικές λέμβοι διέρχονται με προσωπικό το υδάτινο εμπόδιο προκειμένου να εγκαταστήσουν προγεφύρωμα στην δυτική όχθη του Εβρου...
πηγη
Στις ασκήσεις ξεχώρισε η χρήση ελαστικών λέμβων εφόδου για ταχεία μεταφορά προσωπικού, ενώ για πρώτη φορά, φωτογραφήθηκαν τουρκικά ΤΟΜΑ AIFV (φωτό) να εισέρχονται στο νερό και να οδεύουν με ταχύτητα προς την δυτική όχθη. Οι ασκήσεις έγιναν κατά το μεγαλύτερο μέρος τους στην εξέχουσα του Κάραγατς, εκεί που ο ποταμός Εβρος και στις δύο όχθες του αποτελεί τουρκικό έδαφος.
Χρησιμοποιήθηκαν αμφίβιες αυτοκινούμενες γέφυρες SAMUR μεταφοράς βαρέων οχημάτων (μεταφερόμενο βάρος 70 τόνοι) καθώς 52 από αυτές ενέταξε ο τουρκικός Στρατός στο δυναμικό του πρόσφατα, μερικές από τα 36 γεφυροφόρα άρματα τύπου LEGUAN κλάσης 70 τόνων, με άνοιγμα γέφυρας 24 μέτρα, 12 αμφίβιοι προωθητές γαίων τύπου AZMIM, (φωτό) νπου έχουν ως αποστολή την διαμόρφωση του χώρου όπου θα πραγματοποιηθεί η διάβαση.
Επίσης ορισμένα από τα 40 συστήματα βαρέων ακτοδρόμων τύπου HGMS κλάσης 80 τόνων και μήκους 50 μέτρων, τα οποία χρησιμοποιούνται για την διέλευση οχημάτων από λασπώδη, ελώδη και λασπώδη εδάφη.
Στην άσκηση από πλευράς μηχανικού,συμμετείχαν ειδικές δυνάμεις του τουρκικού Στρατού.
Δείτε τις πολύ χαρακτηριστικές χωρογραφίες που δείχνουν το μέλλον που έρχεται με ταχύτητα ... τρένου.
Kάτω: Αμφίβιοι προωθητές γαίων τύπου AZMIM
Aρμα μάχης LEO1A3 μεταφέρεται με ακτόδρομο HGMS.
Kάτω: Και μία εικόνα την οποία είχαμε συνηθίσει σε ασκήσεις αποβάσεων στα νησιά: Επιθετικές λέμβοι διέρχονται με προσωπικό το υδάτινο εμπόδιο προκειμένου να εγκαταστήσουν προγεφύρωμα στην δυτική όχθη του Εβρου...
πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου